ASIAKASTYÖNVALMENNUS

 

Ihmisten parissa työskenteleville arvostavan vuorovaikutustaidon valmennus. Hoito- ja sosiaalityön ammattilaisille ja muille, jotka päivittäin kohtaavat asiakkaita. Valmennuksen tavoitteena on saada työkaluja asiakastyöhön.

 

Asiakastyön teemoja ovat mm. 

  • Arvokas kohtaamisen taito

  • Auttajan jaksaminen

Arvostava vuorovaikutus lähtee siitä, että arvostan kohtaamaani ihmistä aidosti. Arvostava vuorovaikutus näkyy käytännössä siten, että olen läsnä ja kuuntelen aktiivisesti. Tärkein vuorovaikutuksen taito onkin kuuntelu.

Arvostavan kohtaamisen taidossa yhtenä tärkeimpänä osa-alueena on oman itsensä arvostaminen ja jaksamisesta huolehtiminen. Valmennuksessa tehdään paljon arvostavaan kohtaamiseen liittyviä käytännön harjoituksia, sekä työstetään oman jaksamisen työkaluja.

 

OTA YHTEYTTÄ!
pirjo.ahonen@novetos.fi
gsm + 358 50 587 7057